Klockan den går och går

En härlig helg har det varit här hos mig!
I lördags kom Dennis med sin lille Leo och Jerry (Dennis bror) och bara en stund senare kom Emma med sin Markus. Leo fyller ju 1 år i morgon så vi firade honom med lite paket och gottit att äta! Å vad glad den lille killen blev när leksakerna hade massa kuliga ljud för sig, då började han hoppa och dansa...:) Han är sååå söt!!
Jag hade tagit ut kyckling ur frysen som jag tänkte att jag skulle grilla senare men så sitter stackars Jerry där och ser så deprimerad ut för jag hade ju lovat honom och broder köttfärssås med massa vitlök i och det hade jag totalt glömt av!! Så fram med köttfärsen ur frysen och så fick det bli köttfärssås!! Och de åt alla så det stod härliga till...:)
När klockan började närma sig åtta så ställde jag in kycklingen i ugnen och tänkte att det passar ju bra om nån vill ha lite kvällskyckling och när äggklockan ringer och jag tar ut kycklingen så är klockan nästan 12!!! Jag fattar inget, hur i hela fridens namn har jag kunnat kolla så fel på klockan!!?? GrannBettan kommer in för att låna min balkong så jag går med henne ut och tar ett bloss och tjatar om "fattar inte vart denna kvällen tatt vägen? Fan, va klockan gått fort, den var ju nyss halv 8!!"
Och Leo är pigg och glad fast klockan är halv 1 på natten och mumsar kyckling!! Och jag fattar fortfarande inte hur klockan gått så fort i kväll!! "När brukar Leo somna på kvällen frågar Jossan Dennis, ja. vid 10 tiden säger han..."! Men va fan klockan är ju över 1 säger jag och tar min mobil för att kolla klockan där...VA?? 22:03??? Då bryter alla glada ungdomar ihop i ett enda rungande gapskratt...de jäklarna hade ställt fram klockan ca 3 timmar och jag fattade inte det!! Ja ja där satt jag som ett fån...och kunde ju inte hålla mig för skratt jag heller ju...:)
Sååå underbart är det att ha sina nära och kära hos sig över en lördag/söndag, Dennis och Leo sov oxå över här för Dennis hade tagit med sig resesängen till Leo...:)

Men kära ungdomar: HÄMNDEN ÄR LJUV!!! Hahahaha

Klockkramar till er alla


Kommentarer
Postat av: Yvonne

God middag! ja du får hitta på nägot riktigt bra .. Ja vi hade det mysigt.Dans är roligt.Kram

2009-09-07 @ 11:59:21
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Postat av: bettan

ojoj att jag bara kunde hålla mej för skratt sådana skämt gillar jag

2009-09-07 @ 17:26:05
URL: http://bettanstosigasida.blogg .se
Postat av: engelsson

Såna jämrans banditer..o du gick på det såklart..L Vad glad jag blir när jag läser..det låter som en toppenkväll..ja snart e vi hemma igen..kram kram

2009-09-07 @ 17:59:57
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej hej.... Hoppas allt är bra med dig! Var ett tag sen jag var inne här nu, men nu har jag läst ikapp mig :) Låter som en underbart skojig helg!!! Hehhe så roligt skämt, hehhe skulle velat se din min, då du fattade att dom lurat dig... Hahha måste ju ha känts hel konstigt, då tiden sprang i fatt dig sååå fort =))) Du är allt för go du ler

Mysigt med lille Leo :) Första födelsedagen & allt :)

Har låst min blogg igen, men lösenordet & användarnamn är kiara.... Kika gärna in igen!! Massa kramar till dig från oss....

2009-09-07 @ 22:17:01
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Maria/kattloppan

Hahahahahaha det är mina takter det ge igen hehehehee....

Visst är dom fruktansvärt sockersugs framkallande dom vackra bakverken.... Fattar inte hur hon får till det...???

2009-09-07 @ 23:50:30
URL: http://metrobloggen.se/kattloppan
Postat av: Ännelaij

haha!

Vilka roliga ungdomar.

:)

Sådana är bra att ha omkring sig.

Låter som om du haft en himla bra helg. Både köttfärssås med vitlök samt kyckling är ju såååå gott.



Kram

2009-09-08 @ 08:11:11
URL: http://bradag.blogspot.com
Postat av: Christa

Kiitos Susanna! Jo jag förstod!!! hihih! Självklart får du följa bloggen min, gå in och klicka på följ så är du med i listan!! MEN JAG HAR fortfarande inte kommit på hur jag ska följa er ska luska på det idag! Det måste ju gå!! Kram

2009-09-08 @ 08:16:26
URL: http://www.angelandroses.blogspot.com
Postat av: Stattisnakn

Hahahaha, men du fick ju i allafall "tillbaka" timmarna ;-D Kram

2009-09-08 @ 10:01:55
URL: http://metrobloggen.se/stattin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0