Helgen

I torsdags kom Malin till mig och hälsade på. Det är så kul att ha fått så bra kontakt med henne igen, det är ju ändå min ende brors ena barn. Vi har så roligt ihop och har kommit på att hon är nog ganska lik faster ändå. VA FAAAAN!!!!!
På fredagen kom även kusin Lilla Susanna till oss, vi åt god mat som Malin gjorde, vegfärs med grönsaker och ris. Gott!
Blev några öl i lugn och ro, förutom massa skratt då. Som t ex när jag frågade om de kände att det luktar bränt? Äsch sa Malin det är nog bara du som tänkt till!! Ha ha såååå kul!
I lördags var jag och kusin ute en sväng, bl a på apoketek. Vi måste ju ha våra mediciner, våra puckon!!
Senare på dagen kom även Dennis och Jerry upp en stund, de var och hämtade pizza mmmm mums!!
Jerry har köpt en bil, jättesöt limegul liten sportsak!!
På kvällen lämnade alla mig ensam men det gjorde inget för de ville ju ändå inte se schlagerfestivalen.
På söndagen var jag uppe 7.40 för jag vill ju inte missa Vasaloppet och andra skidtävlingar som det var under dagen. Sportfåne som jag är..hi hi hi!!!

Ha det gött alla där ute...kram

Kommentarer
Postat av: Malin

vafaaaaaaaan!!! haha :D

sportfåne är du så in i helvete sötnos! men jag älskar dig ändå! ;) hur gick vasaloppet, hände det något intressant?

PUSS.

2009-03-03 @ 10:41:35
URL: http://musicwarrior.blogg.se/
Postat av: Katta

Jag kände faktiskt tvåå som åkte vasaloppet! De du! ;P Hehe..



Puss & Kram

2009-03-03 @ 12:05:37
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Monica

Låter som du har haft fullt upp i helgen då,hehe.... =) Skoj med lite gäster & besök :)

Haha jasa är du oxå en sportfåne :P Kramar.....

2009-03-03 @ 16:31:47
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Emma

min chefsläkare var med och åkte vasaloppet ;) Kram

2009-03-03 @ 20:47:01
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: jossan

:I) jag kände ingen som var med i vasaloppet, men jag känner en spååårtfåne som tittade på det ;P

kram

2009-03-05 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0