Lugn midsommar

Igår var det ju midsommar och regn såklart!! Men inte gjorde det mig nåt för det var ju fotboll på tv. Nu förlorade ju Sveriges U21 landslag men det var en bra match iallafall....:)
Framåt kvällningen hörde jag en massa skrik och skrän utanför och fick se 2 fulla killar gena genom våran trädgård. Slog en signal till Heidi och Pekka så vi kunde gå ut och se om nåt blitt förstört när de "rullade" ner för stenläggningen och Heidis blommor. Tyvärr så låg en blomma och ormbunke ner litegrann, hoppas de klarar sig. Går inte länge förrän ett par till är på väg, men det sätter vi stopp för så de fick ta sig ner för sluttningen intill, och OM de tog sig ner...hi hi..kanandes på rumpan ropandes...jäääääävla kärring...ha ha!! Men icke att de ger sig, snart är de tillbaka för att tala om för oss att vi minsann inte äger denna tomten! Snälla snälla ungdomar inte ge er på en bunt gamla kärringar som blir arga..ni vinner ändå aldrig!!
Men visst minns man sin egen ungdom när man var stursk och bara såååå bäst i hela världen!!
Ha ha nu kom jag att tänka på en midsommar på 70-talet och ABBA skulle komma till en utedans så vi packa öl, öl, öl, öl, öl och tält för nu skulle det minsann festas till ABBA!! Men va fan....det vara bara det att vi var en vecka för tidigt!! Men det dög ju med Pugh Rogerfeldt oxå ju...ja ja den ungdomen!!

Å nu regnar det....igen......kram till er alla där ute.

Kommentarer
Postat av: "..det är jag, Patrik.."

Tror U-21 laget fixar det ändå när nu Serbien bara fick 0-0 mot Vitryssland.. /Haha, det är bra, håll dom kort så dom vilka som bestämmer..:) /SV: Sant.. Speciellt om man inte varit nogrann med vilken livsfilosofi (religion) man ska följa.. (kunde inte hålla mig..haha) /Patrik

2009-06-20 @ 15:34:08
URL: http://metrobloggen.se/tulipano
Postat av: bettan

kan höra dej berätta detta du är bara för häftig eller som gustav säger ossa är cool

2009-06-20 @ 16:22:45
URL: http://bettanstosigasida.blogg .se
Postat av: Angelica

hej

2009-06-20 @ 17:12:26
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Emma

Haha det har jag aldrig hört talas om =) är nog första grejen i bloggen du skriver om som jag inte hört förut ;) Hihi Kram

2009-06-20 @ 19:53:34
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha jag har inte heller hört detta förut men det förvånar ju inte mig att du var en vecka för tidig ;) haha

2009-06-20 @ 22:11:19
URL: http://josefinejossanjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0