Sjukgympan igen

Ja, idag var det dax igen att ge mig iväg till sjukgympan. Ann-Christin undrade hur jag haft det sen sist och jag fick ju tyvärr berätta att jag har fått ont där rumpan byter till rygg och att det strålade ut mot vänster sida. Inte bra ju!! Jag blir undersökt och får visa hur jag gjort mina övningar och det hade jag skött perfekt! Och då frågar hon mig om jag vet att denna värk jag har kallas för TRÄNINGSVÄRK!!!!! Ha ha fattar ni vad jag blev glad, inte haft sådan värk på flera år ju...HURRA!!!!
Alltså börjar det äntligen gå åt rätt håll men fick lova henne att inte sträcka på knäna för mycket för de är överrörliga! Och det var ju kul att höra när allt annat är oöverrörligt på denna kroppen! Så nu är det bara till att fortsätta som jag gjort sista tiden så ska nog det andra oxå bli rörligt.
Men tänkte på en sak precis...min mun är nog säkert oxå överrörlig för den kan glappa ska ni veta: som när jag var hos min fd tandläkare, han är nån slags president i nåt tandläkarförbund. Till saken hör att jag blir väldigt snurrig av bedövning så vet ni vad jag säger till honom!!!??? Du..det är första gången jag har en president i munnen!!!!!!
Så nog är min käft överrörlig oxå..eller vad tror ni?

Kramar Susanna


Kommentarer
Postat av: Katta

Haha...ja du o din mun! =P



Ja ser FAAN ingen bild! =(



Puss o kram

2009-02-24 @ 23:22:56
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Monica

Hehe du är rolig du!! =))

Så skönt att det börjar gå åt rätt håll med din rygg.. Hoppas nu träningsvärken försvinner & att du blir helt problem fri i ryggen!! Kramis...

2009-02-25 @ 12:10:02
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha du är sjuk i huvet =P



förresten jag önskar mig Sofie Kinsella - Mina hemligheter oxå =)



Kram

2009-02-25 @ 17:25:22
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0