Jossan

Min kära vän Jossan har varit hos mig sedan i måndags och åkte nu hem för en stund sen. Varit kul att ha henne här men va fan va hon vill äta hela tiden hahahaha. I måndags kväll börja hon tjata om chips i sängen vid 11-tiden..men men det går minsann inte för sig här hemma hos mig, sånt får man äta till helgen! Igår hade vi iaf bulle till fikat..jag har aldrig sånt hemma så det fick vi köpa. Kanske skulle haft sånt mera om jag kunnat baka men se det kan jag inte..är ju så blääää att ta i degen!! Men tur är väl det ändå för är ju risk att jag fått i mig massa sånt onödigt då ju! Efter ett tag så öppnade hon en burk med persikor oxå..hon är kul hon!!
Till middag idag åt vi köttfärssås med spagetti, det hade Jossan beställt för hon gillar min VITLÖKSköttfärssås!! Så det fick det bli, men nu sitter jag här och tänker på att jag ska ju till sjukgympan första gången imorgon..hi hi..va jag kommer att lukta vitlök!!

Kramar Susanna

Kommentarer
Postat av: Katta

ÅHHHH!!!! Jag vill OXÅ ha din köttfärssås!!! ORÄTTVIST!!! =(



Puss & Kram

2009-02-18 @ 19:58:11
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Monica

Hehe jaha hoppas du inte luktar allt för starkt imorgon då... ;-)

Mmm mums så gott det lät med vitlöksköttfärssås.. :)

Hoppas det hjäper i ryggen hos sjukgymnasten oxå, kram kram.... =)

2009-02-19 @ 18:09:35
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha kan ju inte hjälpa att jag är hungrig :P

xD

2009-02-21 @ 15:47:00
Postat av: jossan

:/ den skickades iväg innan jag ville det..

nästa gång vill jag ha........ haha nej jag skojar :D

2009-02-21 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0