Skördefest

Skulle gå ut med kusin på promenad och var hamnar vi?? Jo...mitt i byn så var det skördefest! Lokala bönder som sålde marmelad, frukt, grönsaker och mycket annat gottit. Det fanns även bord med egentillverkade smycken och vackra kors, hjärtan, löv skålar, fågelbad mm gjorda av cement! Äpplemarmelad och hjärtan och löv köpte jag med mig hem.
Nu ikväll så ställde jag ett värmeljus på lövet tillsammans med 2 hjärtan...blev jättefint!...:)
Marmeladen ska jag smaka på till frukostmackan...:)

Fotboll har jag kollat på idag oxå...MITT Elfsborg var ju på tv...nu blev det ju ingen vinst men 2-2 mot Gais...så de förlora ju inte iaf...:)
Sen blev jag lite nyfiken på "Här är ditt liv" som började ikväll och vem var inte den hemlige gästen om inte...den underbare Persbrandt....oj oj oj vilka ögon den karln har...:)
Minns när det gick för "100" år sedan och Lill-Babs var med och de radade upp karl efter karl efter karl...minns inte hur många hon haft!! Tänk om jag haft så många karlar vilket jävla snack det blitt...men inte "folkkära" Lill-Babs inte...konstigt...

Elfsborgskramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Stattinskan

Jodå, min tunga hängde också halvvägs utanför käftamentet då "snyggpersbrandt" uppenbarade sig

;-D Kram och fin söndag!

2009-09-13 @ 08:59:45
URL: http://metrobloggen.se/stattin
Postat av: Ännelaij

åh, skördemarknad!

wow, vad roligt.

hmmm..fotbollen..eh..det låter ju mindre skoj.

Menmen..alla är vi olika, tur det!



Här är ditt liv kikade jag också på.

Han är snygger det är han.

Men vilka mesiga frågor.

Hade varit mer skoj med lite prat om kärlek.

Iofs såg jag inte hela programmet så den biten kanske också fanns med.



Ha det bra

kram

/A

2009-09-13 @ 10:37:16
URL: http://bradag.blogspot.com
Postat av: charlotte

tittade på shrek den tredje igår o han är ungefär lika snygg som persbrandt tycker jag. har lite svårt för den mannen..

2009-09-13 @ 12:27:14
URL: http://metrobloggen.se/spanat
Postat av: paloma

Tusen tack för de fina orden till mig!Det värmde!Blir glad över människor som bryr sig!Tack!kram

2009-09-13 @ 13:51:09
URL: http://www.metrobloggen.se/olapaloma
Postat av: Joakim.

Hejsan hoppsan! Joakim Forsberg heter jag och är en 19-årig nybliven student som på fritiden bloggar flitigt och även sysslar med att göra bloggdesigner. Jag söker dagligen nya bloggar som jag vet bara väntar på att få bli omgjorda och uppiffade. Just därför undrar jag ifall du skulle vara intresserad av en ny bloggdesign? Släng isåfall iväg ett mail till: [email protected] så kan vi tillsammans komma överens om något till just Dig! Är du nyfiken på mina tidigare jobb? I så fall kan du klicka dig in på min blogg och under kategorier trycka på "Bloggdesigns". Jag hoppas att du tar ditt förnuft till fånga och hör av dig. Om inte, så önskar jag dig en fortsatt trevlig dag :)



Med vänliga hälsningar / Joakim

2009-09-13 @ 14:17:09
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0