Leo

Igår var jag, Heidi och Pekka i Karlshamn och hälsade på lille goe söte Leo och Dennis (han är ju en söt pappa oxå ju)! Vi gosade med Leo som hade pappas mobil i munnen hela tiden, oj oj vilket liv det blev när han tappade den! Den lille mannen visar redan vid 8 månaders ålder var skåpet ska stå...you go man!!!!!

Pratade med Benita igår, det var kul och vi pratade länge länge hi hi!! Tog några ord med Robin oxå, han låter som en hel karl nu. Herregud, pojken blir ju 17 år på tisdag...GRATTIS!!
Hoppas Benita kan komma några dagar på hennes semester i sommar, hade varit såååå kul. Få prata gamla minnen och framförallt få flabba som fan!!!! Och jag lovar henne STEKTA POTÄTER bara hon kommer, så nu kan du inte säga nej, eller hur??!!

Mina frön börjar att komma upp nu, är så kul för jag har ju alltid köpt "färdiga" blommor innan ju, så detta är jättespännande. Planterade smultron igår oxå som Heidi plockade ute till mig, så jag kanske får smultron på balkongen oxå, skulle ju vara mysigt!

Kram till alla goa vänner

Kommentarer
Postat av: Monica

Hihi en bestämd ung herre låter det som.. ler Mysigt med dom små liven!! :)

Herre gud, sååå fort tiden går!! Redan 17, minns ju han som en liten kille på 5år...

Hälsa Benita från mig, hoppas hon kan komma snart till dig då! :) Åhhh smultron så gott, det ska jag oxå sätta nu, det är ju bara såå himla gott!!! :) Ja visst är det spännande & se vad det blir áv det man satt... :))

Du får hålla mig infomerad om växandet,hehe...

Jo, tack för ditt inlägg, blev jätteglad då jag äntligen fick tag på en bra läkare!! Ska dit i morgon & prova den där behandlingen Tens, får se vad det är & om det funkar,hoppas iallafall =)

Ha det bra, massa goa kramisar till dig!

2009-05-04 @ 19:39:11
URL: http://danielochmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0