Kul helg

Helgen som gick var riktigt kul, Jossan var här hos mig och hälsade på. Som vanligt fick vi många skratt!! Vi var inne på Spotify och lyssnade på massa musik..oj oj va kul det var, lyssna bl a på mina gamla favoriter från 70-talet..Sweet! Sen bad jag henne kolla om det fanns persisk musik där...
Jossan: Å hur stavas det?
Jag: precis som det låter...per...sis...k!!
Ha ha det lät för himla kul!
Sen är ju vi såna att vi pratar i sömnen båda två...men i söndags morse när jag hade varit på toa vid 6-tiden och ska till att lägga mig igen då ligger hon och talar i sömnen på teckenspråk!!!! Fan vilken rolig syn det var...det är ju så att hon läser till teckenspråkstolk så nu tar hon verkligen ut det helt å hållet..tom på natten..så nu vet jag ju inte va hon snackar om längre!!

Idag vid 16 åker mina kära svärson, Markus, till Gotland för att jobba ett tag. Kommer att sakna dig men vi får höras på telefon. Lycka till på Gotland!!

Kramar till er alla som läser!!

Kommentarer
Postat av: jossan

hihi ja det var för jäkla roligt när du väckte mig och berättade att jag tecknat i sömnen! men natten efter var roligare då du förstod vad jag sa ;)



puss

2009-05-12 @ 18:37:39
URL: http://josefinejossanjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0