Underbara helg

Helgen som gick var riktigt bra för grillen kom fram för första gången i år....hemmagjord potatissallad (tack Emma för att du visat mig hur man gör) , kött, korv och såklart kall öl till det!! Kan det bli bättre??
Men innan vi grillade så var jag och Heidi hos Jerry som fyllt 20 år, han fick en korg fylld av olika ölsorter och massa ölkorvar! Men stackars hans farmor Sally som blev så olycklig när jag inte kunde äta hennes smörgåstårta för att det var leverpastej på och det kan ju tyvärr innehålla anjovis och jag är ju allergisk mot fisk, men jag är inte allergisk mot tårta så det fick jag i mig sen..gott var det..chockladtårta!!
Sen var det att snabba sig hem för mitt älskade Elfsborg visades ju i tv, premiär för Allsvenskan, nu vann de ju inte men 1-1 blev det iaf!

Måste bara få berätta om när Emma var här sist hos mig, jag hade färgat håret och stod i duschen och sköljde ur det och fick så jäkla ont i ryggen att jag inte kunde röra mig så jag ropade på henne så hon fick komma med en tablett. Nu förstår jag att hon nog allt är lite yrkesskadad för när hon skulle ut från badrummet så säger hon till mig: Bara ring om det är nåt!!! Hallå, men jag har ingen "hjälpklocka" som sjukhuset har....ha ha ha

Kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Låter som en mkt trevlig helg! =)) Hehe ja lite yrkesskadad låter det som =) Usch hoppas din rygg blir bättre, jobbigt att ha ont & så :(

Kramis..

2009-04-07 @ 17:10:49
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha va roligt mankan lugnt säga att hon har blivit arbetsskadad=)Fast trist att du fick ont i ryggen

Kram

2009-04-07 @ 20:00:51
Postat av: Monica

Ok, skönt att det blivit bättre i ryggen nu iallafall :) Hoppas det håller i sig så nu då, så du inte får ont nu när den goa sommaren snart är här!! =)Har du några semester planer för i sommar??

Ja det ska verkligen bli super skoj när emma & Markus kommer... :)))



Emma & jag pratade om att vi i våran familj Ev skulle åka ner till dom nu i sommar, fanns något typ av lek & bus land i närheten av dom...

Så vi funderar på att åka ditt över en helg & bo på någon camping i närheten.... :))

Vore kul om du oxå kunde komma dit då, så jag får träffa dig snart, var ju såååååå längesen sist flera årsedan nu ju,hehe..Tiden den verkligen rusar iväg :) Prata med emma så får vi se vad det blir & om det blir av,hehe....

Stor Kram till dig!

2009-04-08 @ 00:15:28
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Katta

Haha..."ring om det är något" Haha! Vad jag garva åt det! Trist att du fick ont i ryggen igen...=/



Puss & Kram

2009-04-09 @ 15:00:04
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Markus

Jaså ska det vara på det viset? Jag ringer och ringer men aldrig kommer det någon hjälp! :D

2009-04-10 @ 12:30:12
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0