Några härliga dagar!!

I fredags så fick jag kärt besök av Annette och Sigge, de tog sig tid att komma hit och hälsa på en stund innan de fortsatte mot Karlskrona och Polen. Kul att få visa dem hur jag har fått det sen jag flyttat från Borås, bara ÄLSKAR min lägenhet! Dem har ju aldrig varit här förut, så kul att få se dem igen och då särskilt Annette, min bästa vän. Tack för att du finns!

I måndags bar det iväg ner till Emma och Markus. Emma ska ju på 80-talsfest på fredag och som tur är hade jag bl a en kjol kvar från den tiden som hon fick låna. Oj oj vad 80-tal hon blev, riktigt kul att se!
Igår bakade JAG Björnbärsmuffins, Emma visade mig hur jag skulle göra, hon är ju så duktig på att baka och de blev riktigt goda!!
På kvällen kom Markus bror, Daniel, så vi grillade flintastek, korvar och sytliga (förlåt Emma) champinjoner. Bläää de var inte alls goda.
Idag åkte jag hem från Lund igen, blev nästa 2 timmar försenad för det var bränder vid olika ställen i Skåne så tågen stod stilla länge. Men till slut så kom jag hem igen, trött och hungrig. Tack Emma och Markus för några mysiga dagar. Älskar er!

Katarina ringde mig när hon var ute med vovven tror jag, och då kom det nån kompis till henne som hon fick åka med. En Cheva Impala-63.....oj oj vad det ryckte i min gamla raggartarm när hon sa det...hi hi hi

Kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Haha gillade du inte champinjonerna?? Det är ju sååå gott! =))

Speciellt att grilla dom, mums. =)

Låter som ni haft väldigt trevligt, kul att komma iväg lite....

Har du inga bilder på din lgh?? Lägg upp några på bloggen så jag får se hur du har det,hehe... Man blir ju såå nyfiken..

Hur går det med dina växter? Tar det sig? Tror att våra jordgubbar kommer blomma till sommaren, ser så ut nu iallafall.. :) Såå kul med lite grönsaker, osv... Ska bli spännande & se om våra purjolökar, & morötter tar sig oxå.. :)

Ha en riktigt bra dag i det härliga vädret, sååå skönt med sol! Trevlig Valborgsmässoafton oxå, stor kram till dig!

2009-04-30 @ 11:35:26
URL: http://danielochmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0