Trevliga dagar

I fredagas kom min hyresvärd, Thomas, hit och hälsade på! Jag påpekade att jag har humlor som flyger in under taket på balkongen och då tyckte han att jag skulle stoppa dem i ett treorör så har jag en dildo!! Ha ha så idag tänkte jag att jag ska ge igen så jag gick ut på gården där han var och sa till honom att han lurat mig i fredags! Va vad har jag nu gjort sa han. Jo jag fångade humlorna i mitt pillerrör men de dog allihopa sa jag och ruska om röret så att det skramlade om det!! Jag hade lagt pennepasta i det så det lät som fan om röret....ha ha där fick han!!

Pillerröret var ju egentligens Leos som han fick av mig när han var och hälsade på igår med pappa Dennis. Nu äter den lille mannen minsann fast föda...såååå söt med mat ända uppe i ögonbrynet. Nu har han även börjat med att sträcka fram saker som man ska ta och sen ge tillbaka..sååååååååååå söt älskade unge!!!

Innan Leo och Dennis kom hit åkte jag och Bettan med Carola till en blomsterbutik eller kanske mer som ett plantage. Så många fina blommor och inte var det dyrt heller. Köpte mig en hängpetunia i en vacker ljus ljus lila färg, tänkte på min mamma när jag såg den. Hon hade älskat den! Så den är till dig, lilla mamma, den kan du titta ner på och njuta av.
Köpte även en hängblomma som också gick i lila, den hette Femtunga! Sån har jag aldrig sett innan men den var mycket vacker!

Ska sluta med en rolig historia som hyresThomas berättade!
Det var samen Seppo som gick in i sin kåta och såg sin kompis stå och hålla på som bäst med en ren!
Men va fan gör du? frågade Seppo.
Jo, sa kompisen jag var hos läkaren för min hemska värk och han sa att det skulle hjälpa med Våldtaren!!
Tänk historien på norrländs dialekt...ha ha så kul alltså!!

Ha det gött, vänner!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag kan höra dig säga en del saker som du skriver :P det är jätte skumt haha typ som ljus ljus lila det kan jag absolut höra dig säga. jaja jag är konstig, bra att du har haft en bra helg :)

puss

2009-05-18 @ 08:37:54
URL: http://josefinejossanjosse.blogg.se/
Postat av: Katta

Haha våldtaren! Haha...=P Nu har jag läst alla inläggen! =)



Puss på dig!

2009-05-19 @ 21:03:08
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej Svejs!

Hoppas allt är väl med dig!! Hahha sicka skämt :)) Hihi sicken rolig hyresvärd oxå :))

Mmm så mysigt med den vackra blomman, som du tänker på din Mamma när du ser :) Hihi så gullig den lillekillen verkar vara oxå,Mysigt med dom små ;) har du inga bilder på sötisen så man får se honom ? =)Hur gammal är han nu?

Kramar i massor.... :))

2009-05-19 @ 23:40:33
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe kanske tur det där humlebo´t försvann ;)

2009-05-20 @ 21:27:47
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: bettan

kom gärna in på min sida o kolla

2009-05-31 @ 20:36:53
URL: http://bettanstosigasida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0