Min tanke

med denna bloggen är här kan jag sitta och skriva ner mina tankar om både det ena och det andra!
Med tiden blir det säkert andra saker än bara mina tankar. Jag får se vart det leder!

En sak som gör mig riktigt förbannnad är när en mamma eller pappa blir kritiserad för sitt utseende! Hörde talas om en ensamstående mamma som blev påhoppad på sin blogg för att hon har tatueringar och percing...men hallå eller..skulle hon vara en sämre mamma för det??!! sen fick hon minsann höra att hon söp som fan oxå när inte barnen var hemma...OCK?? Vad hon gör när hon är barnledig är väl hennes ensak eller? De som kritierar henne är säkert de som alltid får sitta hemma med barnen och en tråkig gubbe!! För fan lägg er inte i, kan mycket väl förstå att hon vill ha lite kul och kanske få lite löööv när hon är barnledig! Så alla ni ensamstående där ute...Bry er inte om vad andra säger..det gjorde inte jag när min dotter var liten. Kände att jag blev en bättre mamma som orkade med mera efter en helg med egen tid! Fanns inget bättre än att lägga sig i ett varmt bad med en bra bok, en kall öl och telefonen inom räckhåll när hon hade åkt med sin pappa på fredagen!!

Kramar Susanna

Kommentarer
Postat av: Katta

Vad man gör på sin fritid/barnlediga tid är upp till en själv! Så länge de inte påverkar barnen såklart!



Puss & kram

2009-02-14 @ 11:35:45
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: jossan

:) håller med, väntar med spänning på nästa inlägg xD



puss på dig

2009-02-14 @ 12:07:39
Postat av: Markus

Du har aldrig mött Markus tentavakten hör jag ;) I'm beyond special då du vännen!

2009-02-14 @ 15:43:25
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ja sålänge det inte påverkar barnet så får man väl göra vad fan man vill på sin barnfria tid.



Kul att du skaffat blogg =) försök nu skriva varje dag ;)



Kram

2009-02-14 @ 20:36:53
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Monica

Det har du alldeles RÄTT i!!! Ingen annan ska lägga sig i vad man gör när man är barnledig!!!! Usch hatar sånna människor som vill klaga & klanka ner på andra människor, men det är nog som du skrev... Ren & skär avundsjuka, det är nog dom som klagar som sitter hemma varje helg med sina barn, & kanske en tråkig karl... hehe....

Så kul att du börjat blogga =) Ska kika in till dig varje dag,hehe.. ler Kram på dig!

2009-02-18 @ 15:03:22
URL: http://danielochmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0